sobota, 13 maja 2017

Kapsułki piorące VIZIR 3-in-1 Pods Alpine Fresh

Dzięki portalowi Everyday.pl  miałam możliwość testowania kapsułek piorących VIZIR GO PODS. 
Kapsułki do prania kolorowych i białych rzeczy. W swoim życiu dwa razy używałam kapsułek innej marki i w duchu powtarzałam sobie, że nigdy więcej. Coś jednak mnie skusiło do udziału w kampanii i nie żałuje. Poprzednie kapsułki nie rozpuściły sie do końca i na ubraniu zostawiły brudne plamy. A kapsułki Vizir są po prostu rewelacyjne.

 Zrobiłam już kilka prań i za każdym razem kapsułka ładnie się rozpuściła i nie pozostawiła żadnych plam na ubraniu czy też w bębnie. Jestem mega zaskoczona, oczywiście pozytywnie. Chyba nawet przerzucę się już tylko na kapsułki bo jaka to wygoda bierzesz kapsułkę i wrzucasz do bębna. Nie trzeba odmierzać ilośc proszku w pojemniczku i przesypywać do miejsca w pralce. 
Kapsułki Vizir GO PODS są fantastyczne. Pranie jest czyste, zarówno białe jak i czarne, ładnie pachnie i co mnie troszkę zdziwiło, że jest mięciutkie, bo przyznam szczerze że czasem ręczniki po praniu zwykle miałam szorstkie. Plamy, które były na ubraniach nie były jakoś strasznie brudne trawą, sokami z jagód czy jakimś smarem, więc nie wiem czy z takimi plamami kapsułka sobie poradzi, ale na normalne zabrudzenia jest super. Szczerze polecam. Kapsułki VIZIR 3-in-1 Pods Alpine Fresh są dostępne w trzech wariantach: Alpine Fresh, Sensitive Clothes i Touch of Lenor Freshness.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz