piątek, 14 kwietnia 2017

Hipp BIO Combiotic - Klub Mojego Maluszka


Jak tylko urodził się mój synek zapisałam się do Klubu Mojego Maluszka Hipp. Dzięki temu otrzymałam kilka próbek, kupony do Rossmana i miniprzewodnik Hipp, a ostatnio miałam możliwość zamówienia również próbek mleka Hipp BIO Combiotik. Uczestnictwo w klubie jest świetną sprawą, ponieważ
mamy możliwość wypróbowania mleka czy dania przed zakupem. Zupki dzięki kuponom rabatowym mogłam nabyćć je o 20% taniej w Rosmannie. Mleczka jeszcze nie wprowadziłam, ale już niedługo je wypróbujemy. Jedną saszetką podzieliłam się z inną mamą, która pochwaliła mleko BIO Combiotik. Klub Mojego Maluszka daje nam również możliwość zadania pytania innym mamom na forum, czy też udział w różnych dyskusjach dotyczących pielęgnacji, karmienia czy wychowania dziecka. Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz