czwartek, 23 marca 2017

Wiosna w Zalando!

Chyba najlepszy projekt w tym roku, do którego udało mi się zakwalifikować. Już jak tylko otrzymałam potwierdzenie udziału zasiadłam do szukania czegoś dla siebie. I tak codziennie przeglądałam tyle rzeczy i nie mogłam się zdecydować. Oczywiście pomyślałam o butach ( tych nigdy za wiele :D ), zamówiłam i ... rozmyśliłam się jednak. Na szczęście na stronie zalando.pl nie ma problemu z anulowaniem już zapłaconego zamówienia. Ale zanim to wszystko miało miejsce otrzymałam paczkę ambasadorki z trnd, a w niej:



  • list dla ambasadorki
  • przewodnik projektu
  • kartę podarunkową
  • 5 kodów zniżkowych 20%
  • książeczkę do zbierania opinii
  • torbę Zalando

Kolejne zakupy już zrobione, chyba już się nie rozmyślę. ;) Czekam na paczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz