poniedziałek, 13 lutego 2017

Passata Rustica Cirio - naturalny przecier pomidorowy


W weekend miałam okazję przetestować przecier pomidorowy CIRIO Passata Rustica. 

Pierwsze co mnie pozytywnie zaskoczyło to skład przecieru : pomidory i regulator kwasowości ( kwas cytrynowy). Tylko dwa składniki, bez zbędnych dodatków i polepszaczy smaku. Po prostu przecier naturalny.


Wartość średnia na 100 g produktu
Wartość energetyczna135 kJ / 32 kcal
Tłuszcz0,1 g
w tym kwasy tłuszczowe nasycone0,1 g
Węglowodany5,3 g
w tym cukry4,2 g
Błonnik1,7 g
Białko1,1 g
Sól0,02 g
* tabela ze strony www.Cirio1856.pl














Na początek postanowiłam przygotować zupę pomidorową, przepis tutaj.  Jeszcze nigdy przygotowanie pomidorówki nie było tak przyjemne. Zwykle do zupy wykorzystywałam całe pomidory, które najpierw trzeba sparzyć, pokroić, dusić i rozdrabniać, a z przecierem wszystko jest o wiele prostsze i szybsze. Tym bardziej, że mamy do czynienia z naturalnym sosem z rozdrobnionych pomidorów. 

Konsystencja przecieru jest gęsta a smak wyrazisty. Po ugotowaniu zupa nie jest blada, ale ma intensywny czerwony kolor. Passata Rustica jest dużo lepsza niż siekane pomidory, które nie zawsze dają zupie,  czy innemu daniu piękny kolor i smak. 
Passata Rustica świetnie sprawdzi się do przygotowania dań, które nie wymagają długiego czasu gotowania, jednocześnie zachowując smak świeżych pomidorów. Idealna do dań z makaronem, mięsem czy pizzy. Co może być lepsze od przecieru z pomidorów leżakujących pod włoskim słońcem. Szczerze polecam. A ja już rozmyślam nad innym daniem z użyciem przecieru Cirio. Teraz będzie to mój nr 1 jeśli chodzi o przeciery. A próbowałam ich już trochę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz