piątek, 13 stycznia 2017

SENI care - próbki od TZMO

Dziś o niespodziance jaka do mnie dotarła w tym tygodniu. Nie pamiętam jak to się stało, że otrzymałam próbki kremów. Może wypełniłam jakieś zgłoszenie a może po prostu Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych postanowiły przesłać materiały reklamowe dla stałych klientów... No czarna dziura w głowie. Do sedna... Otrzymałam 3 próbki, od lewej:

1. Balsam regenerujący do suchej skóry,
"Odżywcza formuła balsamu nawilża i wygładza skórę, zapewniając długotrwały efekt."
2. Krem do suchej, zrogowaciałej skóry 10% UREA,
 "Intensywnie nawilża i natłuszcza tam, gdzie skóra jest sucha i skłonna do rogowacenia, np. na kolanach, stopach, łokciach."
3. Lotion myjąco-natłuszczający.
" Myje i natłuszcza suchą skórę, wrażliwą na działanie mydła, nie zakłócając jej pH."

Próbki wykorzystam na swojej skórze, którą przez ciążę i pierwsze tygodnie po porodzie trochę zaniedbałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz