piątek, 18 listopada 2016

EQUAZEN mumomega suplement diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersią - wyniki testów

Ostatnio pisałam o suplemencie diety dla kobiet w ciąży i w okresie karmienia piersią MUMOMEGA. Możecie o nim poczytać tutaj. Zbliżam się ku końcowi jego spożywania ( wcześniej zażywałam inny suplement ) i mogę napisać kilka słów o jego stosowaniu . My mamy wiemy, że karmiąc piersią przekazujemy dziecku wiele minerałów i witamin niezbędnych do jego prawidłowego rozwoju a kwasy tłuszczowe DHA znajdują się głównie w rybach, których niestety jest za mało w mojej diecie, dlatego bardzo się ucieszyłam z możliwości testowania suplementu. 
Nawet gdy dbamy o naszą dietę to nigdy nie mamy pewności ile witamin i minerałów przekazujemy swojemu maluszkowi, dlatego według mnie warto stosować suplement MUMOMEGA, bo mamy wtedy pewność, że maluszek otrzymuje odpowiednią ilość kwasów tłuszczowych DHA.
 
Ciężko jednoznacznie określić czy po suplemencie mój organizm ma się lepiej czy też nie, jednak śmiało mogę stwierdzić, że na pewno nie jest gorzej. Warto stosować suplement jeśli chcemy zadbać o siebie i nasze Maleństwo.

Polecam w 100 % MUMOMEGA bo w swoim składzie posiada to czego organizm naszego maluszka potrzebuje najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz